fc2ブログ
abeille blog
日々のお仕事と『abeille』のnewsと・・・。ただいまNew Yorkで修行中・・・。



  2014.04.15  <<21:18 .

 No.687 Rocky Horror Picture Show NYC Cast

April 5th

I went to the fun show called Rocky Horror Picture Show NYC Cast. I didn't have a lot of information before I was there. So I thought I just watched Rocky Horror Show but it was a totally different show I guessed. The casts performed in front of the screen during the movie. And also we audiences joined them such as yelling, thronging something or dancing. I had never been to such a show. What a fan it was!!!! I love it☆

面白いショーを見にチェルシーへ行って来ました。

Rocky Horror Picture Show NYC Cast

友達からロッキーホラーショーを、見に行こうと誘われたので。

特に深く考えず出席・・・

しかししかし、ビックリな展開となりました。

なんと。映画上映中にスクリーンの前で劇をしてくれました。

その役をするはずで衣装を着ている役者達ですが、劇前にボールを引いて役を決めたので、配役がハチャメチャ。

映画と即興劇とは全く違うキャラクターが同じ内容を演じるという、どっちを見たら良いのかという展開に。

そして観客も物を投げたり、叫んだり、踊ったりと参加することが出来ました。

こんな劇に今まで来たことがなかったので、ただただ圧倒されてしまいましたが・・・

とても楽しいひと時でした☆



スポンサーサイト





← Ai Weiwei: According to What? ☆ Member's reception @ Brooklyn Museum / Home / meow ☆ Cashmere Cat @ Baby's All Right in Brooklyn →
Comment Post

Name:
Submit:
Mail:
URL:

Pass:
Secret:管理者にだけ表示を許可する




 Home 

template by Meteor
/ Admin